Yazar: Zoro Ekim 31, 2014


Alternatif İsimler: ベルセルク, Berserk the Prototype
Yazar: Kentaro Miura
Çizer: Kentaro Miura
Tür: Aksiyon, Macera, Fantastik, Korku, Mature, Seinen, Doğaüstü, Trajedi
Durum: Devam Ediyor
Bölüm Sayısı: 337+
Tip: Manga (Sağdan Sola)
Türkçe Çeviri: Mnaki, Manga Türk Çeviri, Tortuga Çeviri

Tanıtım:
Guts idam edilmiş ölü bir kadın tarafından doğmuştur ve raslantıyla Gambino isimli bir paralı asker tarafından bulunmuştur... Gambino Guts'ı istemese de eşinin isteği üzerine onu evlat edinmiştir... Guts Gambino'nun paralı asker gurubunda bulunduğu süre içersinde ondan kıliç kullanmayı öğrenmiştir ama üvey annnesinin ölümü ve Gambino nun bunun nedeninin Guts un uğursuzluğu olarak kabul edişiyle zamanla Gambino Guts a karşı nefret beslemeye başlar...Bir gece Gambino sarhoşluğun etkisiyle Guts'a saldırır ...Guts kendini kurtarmak için Gambino yu öldürmek zorunda kalır...Guruptan kaçan Guts yıllar sonra bir paralı asker olarak karşımıza çıkar...Katıldığı bir kale kuşatması sırasında düşman birliğin kumandanlarından biri olan Bazuso yu öldürür...Ancak bu sırada kulenin tepesinden kendini izleyenlerden habersizdir...

{ 23 yorum... read them below or Comment }

  1. İlk 33 ciltte 32. ve 33. cilt yok onlari da yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yüklüyorum ama boyutu çok fazla ağır yükleniyor

      Sil
    2. 32. ve 33.cilt tekrardan yüklenmiş ve eklenmiştir. Keyifli okumalar.

      Sil
    3. Tesekkürler hemen ilgilendiniz :)))

      Sil
  2. Hocam biliyorum zahmet olacak ama yandex diske yukleme imkanınız var sa yukleyebilir misiniz? Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  3. Ağ hatası sorunu diyor sürekli olarak,iniyor gibi görünüyor ama ağ hatası uyarısı veriyor.çözümü var mı?

    YanıtlaSil
  4. Ağ hatası sorunu diyor sürekli olarak,iniyor gibi görünüyor ama ağ hatası uyarısı veriyor.çözümü var mı?

    YanıtlaSil
  5. Kontrol ettim şu anda linklerde hiç bir sorun yok. Eğer hala hata alanlar varsa tekrar denemelerini öneririm.

    YanıtlaSil
  6. Linkleri yenileyebilir misiniz

    YanıtlaSil
  7. Telefondan indirdim dosyayı ama görüntüyüleyici gözükmüyor hangi programla okuyabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonuna winrar ekleyip indirdiğin cilt veya bölümleri .rar'dan çıkararak okumayı deneyebilirsin. Büyük ihtimal işe yarayacaktır.

      Sil
    2. zarchiver inidr kral

      Sil
  8. şimdiye kadar mnkai çeviriden okudum tortugaya geçince değişik oldu (ikisinde öncelikle teşekkür ediyim) tortuga çevir beni güldürdü normalde kolay kolay gülen biri değilim büyük ihtimalle dünyanın en karanlık mangasını okurken hacı bekir lokumu kelimesini duyan insan güler ve okuduğum son ciltte son sayfaya baktım çeviri ekibi bir eklenti eklemişler rahip mozgus adında bir karakter ekrana kızgın bir sekilde bakıp TÜRKÇE MANGA ÇEVİRİ EKİPLERİNE DESTEK OLUN!!! dedi ve yanında en sevdiğim karakterlerden biri olan puck tamam fuat abi kızma onlar anlayışlıdır destek olurlar dedi tekrardan mnkai çeviriye hikayeyi ciddi karanlık bir şekilde çok düz sade ama etkileyi bir şekilde aktardığı için (ve bazen bıraktıkları notlar için)teşekkür ederim fortuga çeviriye beni güldürmeyi başardıkları için hem tebrik hemde teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. nasıl indireceğiz megada hata veriyor 5gb üstünü yükleyemiyorum

    YanıtlaSil
  10. İlk cild açılmıyor bakarsanız bide bakmısken diğer ciltlerde bakarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Son bölümde açılmıyor komple bi bakarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Biri bana lütfen yardımcı olsun nasıl açıcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  13. lütfen bizi mega denen beladan kurtarın drive yandisk torrent allah aşkına atın şuraya bir yere de rahatça indirelim mega indirme sınırı getirmiş 2 GB'tan sonrasını indirtmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kota dolunca nete res at net gelince mega sayfasına f5 at kota sıfırlanır

      Sil
  14. Sitenizden şimdiye iki tane manga bitirdim. Çevirilerinizi de ayrıca çok hoş buluyorum. Emekleriniz için teşekkürler. Manga okuduğunu söyleyen herkese sizi önermeye çalışacağım :) (Aslına bakarsan çoğu zaten tortuga çeviriyi tanıyor)

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-