Yazar: Zoro Nisan 09, 2015


Mangaka: Tite Kubo
Tür: Shounen, Aksiyon, Macera, Doğa Üstü Güçler
Tip: Manga
Durumu: Devam ediyor
Çeviri Durumu: Devam Ediyor
Türkçe Çeviri: Anatolia Fansub, Kusanagi Çeviri, Anianka, Chocobo Fansub, AnimeSo, Pandemonium Çeviri, Manga Türk, Çekirdek Çeviri, Acele Manga, Os Çeviri, Manga Vadisi, Manga Denizi

Tanıtım:

Shinigamiler gerçek dünyanın ruh koruyucularıdır. Bu Dünya’da karışmış halde bulunan tüm ruhlar için, dengeleyici olarak hizmet verirler. Kurosaki Ichigo 15 yaşında, hayaletleri görme yeteneğine sahip bir lise öğrencisidir. Bir gün Kuchiki Rukia adlı bir Shinigami (Ölüm Tanrısı) ile tanışır. Ichigo, ailesine saldıran bir Hollow'a (Oyuk, kötü ruh) karşı koymaya çalışırken, Rukia'nın Shinigami güçlerini alır ve hayatı tamamen değişir. Artık Ichigo da bir Shinigami’dir. Hollowlarla ve diğer düşmanlarla olan savaşında Ichigo'ya güçlerini yeni keşfeden arkadaşları da eşlik edecektir.

Notlar: Kubotite, Bleach mangasını ilk olarak Weekly Shonen Jump'a götürdüğünde, Yuu Yuu Hakusho serisine birçok açıdan benzemesinden dolayı geri çevrilmiştir. Daha sonra 2001 yılında diğer denemesinde ise Weekly Shonen Jump dergisinde haftalık olarak yayınlanmaya başlamıştır.

İlk cilt 5 Ocak 2002'de çıkmıştır.
(Tanıtım Anime Gen Tr'den alıntıdır.)

1. Cilt
2. Cilt
3. Cilt
4. Cilt
5. Cilt
6. Cilt
7. Cilt
8. Cilt
9. Cilt
10. Cilt
11. Cilt
12. Cilt
13. Cilt
14. Cilt
15. Cilt
16. Cilt
17. Cilt
18. Cilt
19. Cilt
20. Cilt
21. Cilt
22. Cilt
23. Cilt
200 ile 287. bölümler arasındaki bölümleri hiç bir yerde bulamadığımdan yükleyemedim.
33. Cilt
34. Cilt
35. Cilt
36. Cilt'de side story, filler tarzı bölümler var. Türkçesini bulamadığım için bu bölümleri yükleyemedim. 37. Ciltten devam edin bir şey kaçırmazsınız.
37. Cilt
38. Cilt
39. Cilt
40. Cilt
41. Cilt
42. Cilt
43. Cilt
44. Cilt
45. Cilt
46. Cilt
47. Cilt
48. Cilt
49. Cilt
50. Cilt
51. Cilt
52. Cilt
53. Cilt
54. Cilt
55. Cilt
56. Cilt
57. Cilt
58. Cilt
59. Cilt
60. Cilt
61. Cilt
62. Cilt
63. Cilt
64. Cilt
65. Cilt
66. Cilt
67. Cilt
68. Cilt
69. Cilt
70. Cilt
71. Cilt
72. Cilt

Sonraki Bölümleri Acele Manga'dan Okuyabilirsiniz.
Veya Manga Turk'den

Klasör Linki (Bölüm)
(Yükleyen SefaKing arkadaşımıza teşekkürler)

{ 52 yorum... read them below or Comment }

  1. Lütfen şu serileri biraz daha hızlı upload edermisiniz

    YanıtlaSil
  2. 66. Ciltten sonrasını da yükleyebilir misiniz başka yerden okunmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 Cildi daha yükledim bu gün veya yarın 4 cilt daha yüklerim.

      Sil
    2. linklerin çoğu kırık düzeltirmisin admin

      Sil
  3. link.tl olanlar açılmıyor tekrar yükleyebilir misiniz
    Ayrıca arşiv için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. 676dan sonrasını hiçbir yerde bulamadım. Acelemanga'dan takip ediyordum o da yüklemeyi kesti. Lütfen devamını yükleyebilirmisiniz...

    YanıtlaSil
  5. 51.cilt link bozuk sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Link.tl ciltleri bozuk yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  7. Şu an bölümleri yüklediğim hesabın email'ini unuttuğum için link.tl linklerini değiştiremiyorum. 1 Hafta içinde hatırlayacağımı umuyorum. Eğer hatırlayamaz isem tekrar upload edeceğim. Yaşadığınız sıkıntı için sizden özür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar lütfen 70 ve 72 cild de sorunlar var lütfen düzeltirmisiniz

      Sil
    2. kral kolay gelsin yeniden başlayabilirsin seriye 61. cilt sanırım eksik 2 site var 1ri tempest orda çoğu bölüm eksik yada aynı 1tane daha var 600den sonra oda sizde yaparsanız ciltleri çok iyi olur

      Sil
  8. 663'n devamını eklermisiniz hiç bir yerde bulamadım

    YanıtlaSil
  9. Ben açamıyorum ciltleri .s

    YanıtlaSil
  10. Hocam hala aktif misin bilmiyorum ama, bazı ciltlerin linkerini yenileyebilir misin? Eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. üstat aktifseniz bozuk linkleri bir halleder misiniz? 23. cilt patlamış mesela birde 5 yıl geçmiş hala nasıl 23-33 arası ciltlerin çevirisi olmaz.Kime yazalım bu konuyu düzgün aktif manka okuma sayfası kaldı mı şu sıralar birileri tutsun elimizden olmuyor böyle.Emeğiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Hocam aktifmisin şu ciltleri yenilesen bazıları çökmüş

    YanıtlaSil
  13. Linkler konusunda yorum yazarak geri bildirimde bulunan herkese teşekkür ederim.
    Bleach Mangasının 33, 34, 35, 38, 39, 41, 43 ve 44. Ciltlerinin linkleri yenilendi. İyi okumalar. Bütün linkleri zaman buldukça yenilemeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  14. 23-33 arasını nereden okuyabiliriz. Bilen var mı? Yoksa mecbur animesini mi izlemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chocobo veya ona benzer bir isme sahip çeviri grubu bundan 13- 14 sene önce çevirmişti. Ama linkler kırıldı, önceden Türkçe online okuma sitesi olmadığından ve Manga Helpers gibi çeviri gruplarının manga yükleyebildiği siteler telif hakkı nedeniyle cortladığı için o bölümler kaybolup gitti. Türkçesini bulsam hemen ekeleyceğim ama yıllardır Türkçesine denk gelmedim. Ben de o bölümleri anime de izleyerek 287'den devam etmek zorunda kaldım.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Chocobo'da ben çevirmiştim Bleach'i, geheimnis olarak :) Bende bile yok arşiv. Acaba internette çevirilerimi bulur muyum diye aranırken bunu görünce çok hoşuma gitti. Üzerinden 13-14 yıl geçmiş ve birisi çeviren grubun adını, hangi ciltleri, bunun kaç yıl önce olduğunu vs hatırlıyor :) Ben bile hatırlamıyorum oysa ki hangi ciltleri, bölümleri çevirdiğimi. Demem o ki teşekkürler, sahiden mutlu oldum :)

      Sil
    4. Arşiv olarak çok güzel ama linklerin süresi dolmuş yenileme şansınız varmı bilmiyorum yayınlayan ve bu siteyi düzenleyen kişi umarım mesajı okur ve linkler yenilenir

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bleach mangasının 61,65,68,70,72.ciltleri açılmıyor düzeltebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. 56 59 61 65 linkler çalışmıyor

    YanıtlaSil
  19. 72 yi yenileyebilir misiniz? Ayrıca 74 cilt sanırım tamamı diğerlerini de eklesiniz

    YanıtlaSil
  20. SELAM 56 59 61 65 68 70 71 VE 72. CİLTLER AÇILMIYO LİNLERİ YENİLERMSİNİZ ACABA

    YanıtlaSil
  21. Lüüüütfen 56 yı yenileyin :( hiçbir yerde yok, diğerleri var bir o yok. İngilizceye kaldım sanırım.

    YanıtlaSil
  22. adlfy linklerinin hepsi hatalı acilen düzenlenmelisiniz

    YanıtlaSil
  23. ad fly ile olan linklerin hiç biri açılmıyor yenileyin artık

    YanıtlaSil
  24. 56.cilt acılmıyor yeniler misiniz ?

    YanıtlaSil
  25. 47,50,53,61, 65,68,70,71,72,73 linkleri açılmıyor yenileyebilirmisiniz. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. üstad lütfen ad fly olanları düzeltirmisin sadece seninkilerden okuyabiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bendede o sorun var sen nasıl özebildin bilgin varsa söyler misin

      Sil
  27. 70,71,72 linklerten indiremiyorum

    YanıtlaSil
  28. 45 ile 50 arasında olan ciltleri yenileyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  29. 56.cildin linkini yenileyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  30. merhaba bleach mangasını yayınladıgın için eline emeğine sağlık animesini izledim ama mangada olaylar farklı dediler o yüzden geldim bir ricam var bunu renklisi yapabilirimsiniz

    YanıtlaSil
  31. admin öldün mü la tüm adf.ly linkleri kırık onları düzeltirsen sevirim

    YanıtlaSil
  32. Admin ingilizce okumuştum hafif anlamadığım yerler vardı burayı da yeni keşfettim ama linkler patlamış. Yenilersen o kadar güzel olur ki vallaha efsane olur.

    YanıtlaSil
  33. Abi 50 ve ondan sonraki ciltler sorunlu düzenler misin?
    Teşekkür ederim abi geri ciltler güzel ve iyi çalışıyor. 50d'den sonrasına el atsan çok güzel olcak.

    YanıtlaSil
  34. adfly hesabım olmamasına rağmen adfly hesabınız askıya alındı diyor ve yüklenilmiyor lütfen bilen bi arkadaş naıl çözebileceğim hakkında yorum yapabilirmi

    YanıtlaSil
  35. Bu site mangaların deepwebi gibi. Yapan krala teşekkrürler.

    YanıtlaSil
  36. merhabalar öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim ancak bazı ciltlere ulaşılmıyor düzeltseniz çok güzel olacak :) (47-50-61-65-68-70-72)

    YanıtlaSil
  37. 47,50,53 ciltleri açmıyor,hata veriyor düzelte bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  38. 56. cilt açılmıyor lütfen link yenilemelerini yapar mısınız

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-