Yazar: Zoro Kasım 12, 2014


Tür: Aksiyon, Gizem, Romantizm, Vampir, Doğa Üstü Güçler
Durumu: Bitmiş
Cilt Sayısı: 5
Bölüm Sayısı: 107
Çeviri Durumu: Uzun süre yeni bölüm verilmedi
Tip: Light Novel
Türkçe Çeviri: LN Gatari

Konu:
Bakemonogatari anime serisi bu light noveldan uyarlanmıştır. Dolayısıyla işlediği konular animesiyle aynı.




{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Merhabalar, LN Gatari sitesinin kurucusu aynı zamanda serinin çevirmeniyim. Haberim yoktu çalışmamın buraya eklendiğinden ama sıkıntı yok. Teknik aksaklıklardan dolayı uzun süre çeviri yapamamıştım lakin şimdi kaldığım yerden devam ediyorum, 4. Bölüm (1) ve 4. Bölüm (2) olmak üzere 1 bölüm daha ekledim. İsterseniz sayfayı güncelleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Eklenme değil de daha çok reklamını yapmak gibi bir şey :D Mangaları bile okuyan çok fazla kişi yok zaten ben de özellikle light novelların daha çok kişiye ulaştırabilmek amacıyla paylaşıyorum. Yeni bölüm için teşekkürler. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-