Yazar: Zoro Eylül 08, 2015


Yazar: Yoshio Kusakabe
Tür: Aksiyon , Shounen , Fantezi , Macera , Doğaüstü güç
Tip: Light Novel
Ülke: Japonya
Durumu: Devam Ediyor
Çeviri Durumu: Devam Ediyor
Türkçe Çeviri: Novel Aozora

Tanıtım:
Ben Sakuya Hoshi, sadece Suijou Akademisine devam eden sıradan bir lise öğrencisiyim.
Ama nedense, her gece “Tüyler ürpertici” olarak “adlandırabileceğimiz” rüyalar görüyorum. Rüyamda bir kasabada oluyorum ve asla bitmiyor. Benden başka kimse yok; insanların yerinde canavarlar var. Yani bir tür tehlikeli dünya. Rüyamda bir kız ile tanıştım, Akeno Gasukamori, bir şekilde bu sonsuz kabustan kaçmanın bir yolunu arıyoruz…

Bu kabustan hiç güvenli bir şekilde çıkabilecek miyiz, bizden sonra canavarlar ve diğerleri dehşeti tekrarlayacak mı? Ve sonunda tam olarak ne veya kim bizi bekliyor…?

Okumak İçin Tıkla

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-