Yazar: Zoro Eylül 05, 2015


Yazar: Inciei Ishibumi
Çizimler: Miyama-Zero
Tür: Fantezi, Macera, Aksiyon, Askeri (Strateji), Politika, Romantizm
Tip: Light Novel
Ülke: Japonya
Durumu: Devam Ediyor
Çeviri Durumu: Yarım Kalmış
Türkçe Çeviri: Webtoon Tr

Tanıtım:
İsmim, Hyoudou Issei, lise ikinci sınıf öğrencisiyim ve sevgilimin olmadığı yıllar yaşımla eş. Ve, benim gibi biri sevgili yaptı! Üzgünüm dostlarım, yetişkin biri olmaya giden yolu sizden önce yürüyeceğim! –Böyle olması gerekiyordu, ama niye sevgilim tarafından öldürüldüm?
                               
Daha hiçbir şey yapamadım! Bu dünyada hiç Tanrı yok mu!?
Ve, beni kurtaran kız okulun en güzel kızı, Rias Gremory-senpai. Şok edici gerçeği, Tanrı değilde Şeytan olan, ondan öğrendim. “Şeytan olarak tekrar doğdun! Benim için yaşa!”

Okumak İçin Tıkla

{ 4 yorum... read them below or Comment }

  1. link kırılmış yenilermisiniz

    YanıtlaSil
  2. Linki yenilermisiniz lütfen. Animesini 2 ay önce bitirdim fakat mangasını okumayı çok istiyorum ama hiç bir yerde türkçe yok lütfen yenilermisiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bura ile ilgilenen kimse yok mu ? Şu link i yenilermisiniz

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-