Yazar: Zoro Ocak 12, 2016


Orjinal İsim: Zhaohuan Wansui
Yazar: Xia Fei Shuang Jia
Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Fantastik, Harem, Dövüş Sanatları, Mature, Romantizm, Seinen
Tip: Light Novel
Ülke: Çin
Durumu: Tamamlandı
Çeviri Durumu: Devam Ediyor
Türkçe Çeviri: Alparız World

Tanıtım:
Soaring Dragon Kıtası, Summoner ların dünyası. Güçlü olabilmek için bir Summoner olman gereken bir dünya. (ÇN: Soaring Dragon = Yükselen Ejderha / Summons = Çağırılan Summoner = Çağıran Çağırıcı.)

Yue Yang, sıradan bir liseli çocuk, aniden kendini bu dünyada bulur. Bu dünyada ilk uyandığında, yanı başında endişeli yüzler ile onu izleyenleri görür ve bu dünyadan bir kişinin yerine geçtiğini anlar.

Yerine geçtiği kişi Yue ailesinin –başarısız bir nişanlılıktan sonra- suya atlayarak kendini boğmaya çalışan işe yaramaz üçüncü oğludur.

Summon işinde beceriksiz olan Yue Ailesi’nin üçüncü oğlu aksine, Yue Yang –selefinin 15 yıldır yapamadığını yaparak- Summoning Grimoire ile bağlantı kurmayı başarır.(ÇN: Summoning Grimoire = Çağırma büyü kitabı)

Diğerleri Canavarlarla bağlantı sağlamak için baş ağrılı deneyimler yaşasa da bu sayısız canavarlar akıllı uslu çocuk gibi davranıp Yue Yang ın ilgisini çekmeye çalışırlar.

Ancak bu velet Yue Yang , bundan hiç hoşlanmaz ve hiç minnet duymadığını: “Defolun, Efsanevi Canavarlar! Kendinizi havalı falan mı sanıyorsunuz? Ben sadece güzel Summon ları seviyorum, şimdi benden uzak durun! ”

Kraliyet aileleri, onun yetenekleri için ona yaklaştığı zaman bile, utanmaz velet “Ben hükümet işleriyle ilgilenmiyorum, ben sadece güzellerle ilgileniyorum!” Diye yanıtlar.
(Tanıtım Alparız World'den alıntıdır.)

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-