Yazar: Zoro Mayıs 29, 2016

Diğer İsimler: Yishi Xiejun, 异世邪君 (Novel), Dị Thế Tà Quân (Novel), Otherworldly Evil Monarch (Novel), Yi Shi Xie Jun (Novel)
Yazar: Feng Ling Tian Xia
Tür: Aksiyon, Komedi, Fantastik, Harem, Dövüş Sanatları, Seinen, Doğa Üstü Güçler
Tip: Light Novel
Ülke: Çin
Durum: Tamamlandı
Çeviri Durumu: Devam Ediyor
Türkçe Çeviri: AlparızWorld

Tanıtım:
Jun Xie, Modern dünyadaki bir numaralı kiralık katil. Onun suikast alanındaki becerisi ve bilgisi rakipsiz, başarılarının eşi görülmemiş ve ünü yer altı dünyasını tir tir titretmekteydi. Ancak, mistik bir hazine ele geçirme misyonu sırasında, bir aksilik meydana geldi …

O şimdi Jun Moye, on altı yaşındaki süper düzey bir zampara, gücü azalmakta olan Jun ailesinin tek varisi. Yiğit kahramanlarla dolu bir aileden kalan, yaşlı bir büyükbaba, sakat bir amca ve tek varis olarak bir zampara! Bir gülümseme ile dünyanın eleştiri ve soğuk bakışlarını kabul ederek, yeni yolculuğuna başlıyor! Hayatı kendi iradesiyle oyulmuş olacak! En tepeye yüksel! Evil Monarch Jun Xie!(ÇN: Şeytan/Şeytani Hükümdar)

“Bu kupa benim geçmiş hayatımda öldürdüğüm kişilerin şerefine. Beni bağışlayın, intikam için hiçbir şansınız yok. Gulp…!

Bu kupa gelecekte bu yeni hayatımda öldüreceklerim şerefine. Beni bağışlayın, çünkü benim ellerimde ölmek sizin kaderiniz. Şerefe! ” (Tanıtım AlparızWorld'den alıntıdır.)

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 MANGA İNDİR-